FreeBSD rescue live CD

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Dec 13 17:49:31 CET 2016

Viktor Čížek wrote on 2016/12/13 17:30:
> Nevíte někdo o FreeBSD live CD, které by mělo analogické vlastnosti jako
> SyetemRescueCD?

O nicem takovem nevim

> Velmi vzdáleně a s velkou dávkou fantazie se tomu blíží msfBSD, jehož
> primární účel je ale poněkud jiný. V něm sice chybí aplikace, ale díky
> rw souborovému systému se dají doinstalovat. Jenže se po každém bootu
> musí začít od začátku a vůbec to je hrozně přes čtyři rohy...

Na webu http://mfsbsd.vx.sk/ je postup, jak si udelat vlastni build,
takze tam si muzes prihodit ty aplikace, co potrebujes a vytvorit
vlastni ISO.

If you want any packages installed, copy the .tbz files that should be
automatically installed into the packages/ directory

> A nainstalovat FreeBSD + příslušné aplikace na USB flashku a bootovat z
> ní, není pro moje účely zcela vyhovující. Pracuji se starším železem,
> které mnohdy z USB bootovat neumí nebo to není spolehlivé. Proto bych
> raděj CD.

Ja mel temer vzdy stroje bez CD-ROM, takze jsem naopak uz driv
konvertoval ISO na USB flashdisk, abych z toho nabootoval aspon zakladni
FreeBSD instalator :)
A nejakou tu rescue flashku jsem mel vzdycky po ruce.

Mirek