SSD nebo HDD na system

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 9 04:18:19 CET 2016

Miroslav Lachman wrote:
> U me tomu vetsimu nasazeni SSD brani fakt, ze vetsinu
> serveru / projektu mame s velkym narokem na kapacitu

Na ty to vhodne neni - jak rikas -  cenovych duvodu.

> ted uz bych tam jine, nez serverove s kondenzatorem na napajeni nedal.

Ja o jinych nez tech s kondenzatorem neuvazuji vubec. A to jeste
pozaduju aby si disk opakovane testovak, zda je kondenzator skutecne
funkcni. Akorad si nemyslim, ze takovej Intel DC S35x0 je "serverovej".

Kazdopadne, rikal jsem, ze mluvim o discich vyssi cenove kategorie.