Segmentation fault po upgrade z 10.0 na 10.3

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Oct 20 11:20:13 CEST 2016

Pavel Kratina wrote on 2016/10/20 09:36:

> pres single user rezim jsem stahnul base.txz a po rozbaleni system bezi.
> Nicmene, co jsem nevedel, musel jsem rekonstruovat vsechny uzivatele.

Aha, mel jsem za to, ze base.txz uzivatele neprepise. Ale ruku do ohne
za to nedam - je to uz hodne davno, co jsem neco podobneho delal a je
klidne mozne, ze jsem pak uzivatele obnovoval ze zalohy. Nevzpominam si.
Hlavne ze uz system bezi :)

Pokud bys to chtel jeste trosku pozlatit, tak si ted muzes stahnout
zdrojaky do /usr/src a spustit
make check-old
make -DBATCH_DELETE_OLD_FILES delete-old
make -DBATCH_DELETE_OLD_FILES delete-old-libs

Tim se smazou soubory, ktere tam zustaly z 10.0, ale v 10.3 uz se
nenachazeji, takze je nic neprepsalo (nejsou v base.txz). Vetsinou
nicemu nevadi, ze tam zustaly, ale ja bych si to takhle radsi procistil.
Pak je mozne zase smazat i /usr/src (ja ho mountuju pres NFS z buildserveru)
freebsd-update tohle myslim nijak vyresit nedokaze.

Mirek