OT - senderbase.org ... / MThunder...

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Tue Aug 9 13:26:43 CEST 2016

Zdravim Vas,

	ospravedlnujem sa, ze zatazujem tuto konferu problemami, ktore sa jej
bytostne netykaju. Mam vsak na to viacero dovodov... jednym z nich je
fundovanost viacerych z Vas...

1) "http://www.senderbase.org" - mam nejaky zakladny prehlad z
poslednych hodin... ...'naviazane' na Cisco... ...kedysi bolo mozne v
Postfixe aplikovat cez direktivu ->
	'reject_rbl_client query.senderbase.org'

    Vie mi niekto vysvetlit ako tomu je v sucasnej dobe? Je to mozne, aj
dnes? ...kedze som sa docital okrem ineho - CITACIA:

	"Can I subscribe or purchase IP/Web reputation filtering from you?
Presently we do not offer any such package..."

    Preco sa pytam? Nuz preto, ze reputacia nemenovanych velkych
hostingovych spolocnosti je na urovni +4 az +5 a napriek tomu maju
status 'Good'...

2) Specialna prosba pre Vas Cechov (nie Slovakov). Vie mi niekto z Vas
umoznit pripojenie cez TM (maximalne v9) na NTB/PC s Win (7,8,10), aby
som si nieco vyskusal? (potreboval by som nainstalovat Mozillu
Thunderbird... ...nakonfigurovat jedno e-mailove konto, ktore je
spravovane mailovym serverom na Slovensku). Operacia na odskusanie by
nemala presiahnut 15-30 minut...

DOLEZITA POZNAMKA:
	Nechcem tym zatazovat konferu FreeBSD, preto mi, prosim, odpovedajte na
zvolenu odpovedaciu e-mailovu adresu.

Dakujem velmi pekne
S pozdravom
Lubo M.