FreeBSD VPS, kde, za kolik

Petr Fischer petr.fischer at me.com
Tue Jul 26 17:54:05 CEST 2016

Díky. Ano s vpsFree nejspis ne, Wedos nejspis neni spatna volba, Forpsi koukam taky neni zle.
Dulezita je moznost instalace z vlasniho ISO obrazu, nektere VPS hostingy maji jen nekolik svych predpripravenych moznosti (hlavne Linuxy) a pokud maji FreeBSD, tak se to nainstaluje samo defaultne nad UFS, pokud chci ZFS smula.

Dalsi vlastnost je, ze ceny jsou velmi podobne pokud jde o nejbeznejsi virtual (2GB RAM, 1-2 jadra), pokud ale clovek bude v budoucnu potrebovat upgrade (az ke 4 jadrum, 8GB RAM a vic), tak uz ceny litaji vice.

Nekdo tady doporucoval Hetzner, kolem toho krouzim, taky to nevypada spatne a davaji hodne mista na disku (SSD) + maji ty aukce fyzickejch serveru:
https://www.hetzner.de/cz/hosting/produktmatrix_vserver/vserver-produktmatrix
https://wiki.hetzner.de/index.php/FreeBSD_Rescue-System/en

pf