Velke zatizeni CPU

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sun Jun 12 21:56:23 CEST 2016

Dne 12. 6. 2016 v 21:13 Dan Lukes napsal(a):

> Tak to ja teda [TR]XCSUM vidim na obou, TSO4 vidim jen na em0

Aha, takze muj omyl - ja myslel, ze v options se vypisuje, co je k
dispozici - a ono, co je aktivni.

> Ale na TSO akcelerace pozor. Ne ve vsech situacich to funguje dobre.

Co muzu ocekavat, kdyz to nebude fungovat dobre? Tedy jak poznam, ze mym
TSO radej vypnout? A nebo to mam radej vypnout preventivne?

Zbyněk Burget
Mlýnská 397
798 26 Nezamyslice

tel: 588 580 000, 739 930 931