Re: pomalá komunikace směrem od routeru s BSD

Robert Vojcik robert at vojcik.net
Mon May 30 12:21:20 CEST 2016

Co sa tyka upgradu u takychto starych veci, ak vies presne co tam bezi a
co to robi tak by som si aspon ja osobne pomimo vedla pripravil cistu
instalaciu, rozbehal si tam sluzby, aplikacie, vsetko si otestoval a
potom to proste prehral.

Je to daleko menej nervov, hromadu SW problemov si mozes odladit v klude
bez stresu a az budes mat funkcny system tak si povodny odlejes nekam na
zalohu a nahrajes tam ten novy.

Zaroven sa tak mozes zbavit hromady stareho bordelu co sem tam na
serveru vznika.