Re: pomalá komunikace směrem od routeru s BSD

jaroslav.votruba at dvorec.eu jaroslav.votruba at dvorec.eu
Mon May 30 10:00:30 CEST 2016

> To neni uplne optimalni pristup. Lepsi je tyhle veci zkouset postupne.

asi to není ideální postup, ale zabral:-)

> Ale tu devitku bych zupgradoval v kazdem pripade ...

nikdy jsem neupgradoval. Vždycky jsem dával novou verzi až když mi bouřka
spálila server. Pro vás BSDčkový pardály je to asi běžná věc, ale já bych
nerad zneschopnil server. Řídím se zásadou neopravovat co funguje, nicméně
uznávám, že nová verze by měla být bezpečnější.
Když dám vyhledat "upgrade frebsd", určitě vyskočí hafo návodů. Na co si
dát přitom bacha? případně se nechá nějak vrátit k původní verzi? A to
nejen systému, ale i všech programů. Tj, apache, mailové služby, ftp. Mám
obavy, aby mi pak fungovali configy, tak jak jsem zvyklej, abych sice
neměl novej systém, ale v konfigách nefunkční nastavení. Už se mi to
jednou stalo po upgradu postfixu a než jsm našel chybu, stálo mě to hafo
času.

to Petr Fischer
díky, v tom MC je Alt + O :-). Jak jsem to dlouho nepoužíval, tak zrovna
tahle kombinace mě nenapadla. Holt stáří:-)

Jarda