Samovolne odpajanie disku

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Wed May 25 15:01:51 CEST 2016

Dne 25. 5. 2016 v 12:46 Marián Černý napsal(a):
> Tak som skoro po dvoch mesiacoch prehodil napajacie a SATA kabely medzi dvoma SSD a dvoma HDD, co tam su. Ale urobilo mi to znovu:
>
> ada3 at ahcich3 bus 0 scbus3 target 0 lun 0
> ada3: <Samsung SSD 850 PRO 256GB EXM02B6Q> s/n S251NXAG746575T detached
> (ada3:ahcich3:0:0:0): Periph destroyed
> ada3 at ahcich3 bus 0 scbus3 target 0 lun 0
> ada3: <Samsung SSD 850 PRO 256GB EXM02B6Q> ATA-9 SATA 3.x device
> ada3: Serial Number S251NXAG746575T
> ada3: 600.000MB/s transfers (SATA 3.x, UDMA6, PIO 512bytes)
> ada3: Command Queueing enabled
> [...]

Jeste by mohl byt problem s napajenim - zdroj, ze ktereho neleze uplne
ciste napeti. Disky na tohle muzou byt pomerne citlive. Je ale fakt, ze
blby zdroj se vetsinou projevi i jinak, nez jen problemy s diskem.
Jestli tam mas nejaky srtandardni zdroj, a mas podobny v supliku, tak ho
zkus prehodit. Pokud to bude delat i potom, tak uz to muze byt uplne
cimkoli - i treba jen to, ze si nesedla kombinace deska/disk.

Zbyněk Burget
Mlýnská 397
798 26 Nezamyslice

tel: 588 580 000, 739 930 931