Podivne zaseky - jak dal postupovat? [dlouhe]

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon May 23 16:45:13 CEST 2016

Miroslav Prýmek wrote on 05/23/2016 14:28:

> Prijde mi, ze uz jsem vycerpal tu "rezervu", kterou jak jsi psal, mam
> na tyhle problemy zaplacenou, a asi prijde na radu jednani se zakaznikem
> o koupi noveho serveru (coz vede k otazce, jake soucasne male servery
> maji dobrou kompatibilitu s FreeBSD, ale tenhle dotaz kdyztak polozim
> v novem vlakne).

Jeden stary HP ML110 G5 s 5GB RAM mam v provozu asi 7 let. ZFS je na nem
od pocatku. Je to uloziste zaloh a podobny problem jsem na nem jeste
nezaznamenal. I kdyz tam nepouzivam salt-ssh, tak si myslim, ze je to
chyba jen toho konkretniho kusu, co mas.
Pokud hledas nejakou levnou dobrou nahradu, tak se podivej na Dell
PowerEdge T20 s tim Xeon procesorem (ta lacinejsi varianta je myslim s
Celeronem).
Jsem s tim strojem spokojenej i na desktopu (PC-BSD) - jen jsem tam dal
nVidia grafiku.

Mirek