SSH - Connection reset by peer

Jindrich Fucik fulda at seznam.cz
Sun May 15 11:49:16 CEST 2016

Ahoj,

předpokládám, že mi unikla nějaká novinka z oblasti brute force hledání
hesel na ssh. Poslední dobou se mi množí v logu hlášky o rozpadlém
spojení. Trochu si myslím, že je to proto, že někdo hledá staré ssh a
nebo se pokouší o brute force, ale nechce aby ho ssh zalogovalo jako
špatné heslo a tak v nějakou vhodnou dobu utne komunikaci. Nebo se pletu
a jedná se o něco jiného??

Jindra

May 14 00:02:04 lojza sshd[49831]: fatal: Read from socket failed:
Connection reset by peer [preauth]
May 14 00:02:20 lojza sshd[49844]: fatal: Read from socket failed:
Connection reset by peer [preauth]