mysql - remote ignored

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Mon May 2 10:04:18 CEST 2016

Ahoj,
jako root mysql: select user,host from mysql.user;
Hledej zda uzivatele maji jineho hosta nez localhost. Pokud ano , vypada
to zkutecne na nejakou chybu.
Jiz se mi jednou stalo ze po aktualizaci mi mysql droplo remote usery z
mysql.users, nicmene to je par let zpatky.
A navic to nebylo na freebsd ale na linux verzi 4.1.33.
Ovsem souhlasim s Danem ze tohle neni asi sem do diskuze :)
Vilem

--

S pozdravem Vilem Kebrt
email: vilem.kebrt na gmail.com