Kernel panic a nefunkcni remote management

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Thu Apr 14 21:33:35 CEST 2016

A náhodou jsi se nekoukal na LOM port log? Mam jednu zkušenost, že občas
pomůže reset LOM portu (přesně v případě, jak jsi popsal, ze se nemůžeš
pripojit) a pak se už vše chová korektně.
V práci používáme velké množství Sun serveru a na vyschlé kondenzátory bych
to spis neviděl. Z toho množství co mi prošlo rukou, byl na platformě x86,
1 X vadny MB. Ale dosti často odcházejí, právě na platformě x86, HDD.

Baci