zvetseni gmirroru a optimalizace newfs

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Thu Apr 14 15:16:27 CEST 2016

Ahoj

> To si nemyslim. Mam dojem, ze problem je jen s bootovanim.

Ja si myslim, ze ono by to z toho mozna i nabootovalo, ale ze se spis
porad jeste hadaji ty posledni sektory, kam si gmirror chce ulozit svoje
metadata a gpt zalozni kopii tabulky z prvniho sektoru. Nebo se pletu a
tohle uz je opraveny?

> FreeBSD z gmirroru bootovat proste neumi, a to, ze lze v nekterych
> situacich dosahnout toho, ze si nevsimne, ze se jedna o gmirror neni
> obecne pouzitely "podvod".

[Radek Krejca]
Mozna jsem nepochopil presne, ale pouzivam gmirror s GPT, na cely disk a bootuje mi. Jak to myslis, ze nejde pouzit cely disk?

Vzdyt i pridani do mirroru delam takto:

gmirror insert m0 ada0

Radek