Upgrade OS + porty

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Apr 11 16:19:50 CEST 2016

On 04/11/16 16:00, Peter Rosa wrote:
> podla Danovho doporucenia chcem prerobit sposob upgrade OS + porty na  binarny.

Tak to pozor ;-)

Jestli ma byt neco povazovano za moje doporuceni, tak prejit u obojiho
na preklad ze zdrojaku.

> 3. ako donutim binarny upgrade portov (pkg upgrade), aby pouzil premennu  DEFAULT_VERSIONS z /etc/make.conf ?

Nedonutis - porty chces instalovat uz binarni a ty byly prelozene vuci
konkretnim verzim jinych portu.

Takze proste musis pouzivat ty verze, pro ktere jsou ty binarni balicky
prelozene. Zadna moznost "ja nechci defaultni verzi, ja chci nejakou
jinou" bez vlastniho prekladu mozna neni.

A proto viz vyse - jestli neco doporucuju, tak prekladat si sam.