Samba - problem po upgrade

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Apr 11 13:54:51 CEST 2016

On 04/11/16 12:35, Peter Rosa wrote:
> a prosim o rychlu pomoc... Zo zdrojovych kodov som upgradoval fileserver
> na 10.3-STABLE, vsetko prebehlo OK. Hned potom binarny upgrade pkg
> upgrade samba42. Odvtedy sa samba nespusti - hlasi:
> /usr/local/lib/libsmbconf.so.0: Undefined symbol "yp_match"

Neni dobre kombinovat tyhle dve metody - preklad systemu ze zdrojaku,
navic se zakazanou spoustou featur, ale upgrade balicku binarni, z
balicku prelozenych pro neorezany system.

V tomto pripade se Samba domaha podpory NIS, kterou jsi zakazal ...
>   WITHOUT_NIS=yes
... ale ona byla prelozena pro system, ktery ji ma.

Bud' zapomen na bohatou customizaci kernelu v src.conf, nebo na binarni
balicky prelozene pro system bez customizace.