Samba - problem po upgrade

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Apr 11 13:14:15 CEST 2016

Peter Rosa wrote on 04/11/2016 12:35:
> Zdravim vsetkych,
>
> a prosim o rychlu pomoc... Zo zdrojovych kodov som upgradoval fileserver
> na 10.3-STABLE, vsetko prebehlo OK. Hned potom binarny upgrade pkg
> upgrade samba42. Odvtedy sa samba nespusti - hlasi:
> /usr/local/lib/libsmbconf.so.0: Undefined symbol "yp_match"
>
> Prosim, kde mam hladat chybu? Ja predpokladam, ze som bud vo world alebo
> kernel neprelozil nieco, co teraz chyba, prikladam teda moje upravene
> konfiguracie:

Rekl bych, ze problem je v tom, ze mas sambu s defaultnim konfigem,
ktery pouziva YP / NIS, ale system mas zkompilovany bez NIS:

WITHOUT_NIS=yes

Nebo byla samba zkompilovana na systemu, kde NIS je a configure ho
automaticky pridal (nevim, jestli je to u portu konfigurovatelna options)

Takze si bud zkompiluj sambu bez NIS, nebo do systemu NIS pridej.

Mirek