Perl po upgrade OS

Peter Rosa prosa at pro.sk
Thu Mar 17 12:19:31 CET 2016

Zdravim vsetkych,

a prosim o radu. Vcera som konecne upgradoval system z 8.4 na 9.3-STABLE
dnes sa snazim upgradovat programy (vsetky instalovane z portov).  Kedze
takmer vsetky zavisia od lang/perl  a moja nainstalovana verzia je 5.16,
potrebujem najprv rucne preinstalovat perl.   Pri kazom pokuse o upgrade

# portupgrade -a alebo
# portupgrade -o lang/perl5.20 -f lang/perl5.16

sa rozbehne proces aktualizacie a po chvili spadne cely system - bez
akejkolvek hlasky na konzolu.

Prosim, viete mi niekto poradit, ako to upgradovat tak, aby som nemusel
odstranit cely sucasny perl a vsetky programy na nom zavisle?

Vopred dakujem a prajem prijemny den,

--

Peter Rosa