nelze vytvorit ScoreBoardFile v Apache 2.4

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Mar 3 23:11:15 CET 2016

Dan Lukes wrote on 03/03/2016 22:14:

> A celkove to znamena, ze to neni vec, ktera by nejak souvisela s FreeBSD
> - a budes to muset resit nekde u autoru Apache. Protoze ale neni jasne
> jestli to je chyba v implementaci nebo v dokumentaci, nebude to jen tak
> proste hlaseni chyby ...

Proc zrovna ja si vybiram neustale nejaky veci, co nefungujou?! :)
Kazdopadne diky za detailni rozbor. O sdilene pameti jsem sice vedel
(nekde jsem to vycetl), ale myslel jsem, ze k ni existuje i ten soubor,
podobne jako jsou sockety, zarizeni v /dev/ atd. Tak jsem zase o neco
chytrejsi.

Jo a taky bych ti chtel pred nastoupenou jednotkou podekovat za to
reseni dns/fastresolve. Uz mi to tu funguje.

Takze dekuju!

Mirek