Redundance routeru ( OSPF & CARP )

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Feb 28 16:52:33 CET 2016

Michal Buchtík wrote:
> Pokud chci pouzit redundanci IP a vyuzivat k tomu cost OSPF, tak nepotrebuji CARP.

OSPF nevede na "stejnou stranu routeru" co CARP. CARP vede do vnitrni
site, zatimco OSPF na druhou stranu.

Cilem bylo zaridit, aby preferovanym routerem pro prichod toku z venku
byl tentyz router, ktery je dovnitr CARP master.

Nicmene, ja to resil jako teoretickou konzultaci, konkretni konfiguraci
neznam a tusim, ze to tam nejspi maji nejake slozitejsi - prinejmensim,
ten problem, co jsem si puvodne myslel, ze maji, zrejme nemaji.

Tak to snad ted nechame bejt, ja se ozvu az/pokud budu mit detaily -
tedy - teda - pokud i pote budu mit dojem, ze tam nejaky problem (ci
reseni hodne zminky) je.

Diky