kernel: sonewconn: pcb...

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Fri Feb 26 10:04:22 CET 2016

Ahoj,

>     Mirku, podla toho, co som zatial z logov preskumal, to vyzera na
> viacero nezavislych cinnosti/akcii/poziadaviek v jednom okamihu:
>  - utok na smtp (webovy server mi zaroven sluzi ako sekundarny MX server)
>  - v poslednej dobe (povedzme, ze rok) mi "narastlo" viacero
> robustnych webov...
>  - pre par dnami sme spustili jeden vacsi webovy projekt...
>  - co sa webov tyka, tak po dvoch dnoch analyzy som uz prenastavil
> niektore parametre tykajuce sa apache a mysql a...
>  - ...a mozno bude najvyssi cas aj doplnit pamat...
>
> Vdaka
> [...]
Co pred to soupnout reverzni proxy ktera by zachytila prvni napor ?
Na ni by se daly i rychle zadavat blokace vuci utocnikum (pokud se
nejedna o ddos ale napr. o exploitaci neceho, u ddosu moc reseni neni).
Osobne to delam takto, navic na reverz proxy terminuju i ssl provozy,
takze v dalsich logach mam cistej provoz (pripadne na tcpdumpu).
Vilem

--

S pozdravem Vilem Kebrt
email: vilem.kebrt na gmail.com