kernel: sonewconn: pcb...

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Thu Feb 25 17:34:08 CET 2016

Dňa 24. 2. 2016 o 15:38 Miroslav Lachman napísal(a):
> Parkrat jsem tuhle hlasku uz videl, ale nikdy ne pri necem, co byl od
> pohledu utok. Kdyz uz se to nekde vyskytlo, tak mi to spis pripadalo
> jako "nahoda", nebo muselo jit o velmi kratky utok, nebo o typ utoku,
> ktery se mi neprojevuje na grafech bezne sledovanych hodnot.
>
> Dokazal bys popsat, jaky typ utoku zpusobi tenhle problem?
>
> Navic mam pocit, ze se mi to nejcasteji vyskytovalo na jednom serveru,
> ktery ani nebyl v produkci - kratce po jeho instalaci a testovani. Ani
> tam nebyl Apache, ale Nginx.

	Mirku, podla toho, co som zatial z logov preskumal, to vyzera na
viacero nezavislych cinnosti/akcii/poziadaviek v jednom okamihu:
  - utok na smtp (webovy server mi zaroven sluzi ako sekundarny MX server)
  - v poslednej dobe (povedzme, ze rok) mi "narastlo" viacero robustnych
webov...
  - pre par dnami sme spustili jeden vacsi webovy projekt...
  - co sa webov tyka, tak po dvoch dnoch analyzy som uz prenastavil
niektore parametre tykajuce sa apache a mysql a...
  - ...a mozno bude najvyssi cas aj doplnit pamat...

Vdaka
Lubo M.