dns-terror (fastresolve-2.10_5) core dump na FreeBSD 10.x

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Feb 26 04:47:49 CET 2016

Miroslav Lachman wrote on 26.2.2016 3:14:

> Podle toho, co vidim ja, tam GCC neni a mel by se pouzit clang.
> FreeBSD clang version 3.4.1 (tags/RELEASE_34/dot1-final 208032) 20140512

No, misto
make -V CC a cc -v
jsem se mel ptat spis na
make -V CXX a c++ -v

Ale budu predpokladat, ze i to je clang a to stejnej co u me. Presto
prelozenej kod vypada naprosto jinak, a to uz na urovni jmen funkci. Ze
nesedi presne adresy vyslednych instrukci je jeste do jiste miry
normalni. Ale u nas se lisi i prelozene nazvy funkci.

Takze jina hypoteza - co optiony prekladu, kandidatem je zejmena
optimalizace (-O) ...

U me pri prekladu radka prekladajici dns-terror.cc vypada takhle:

> c++ -DPACKAGE=\"fastresolve\" -DVERSION=\"2.10\" -DHAVE_FGETLN=1 -DHAVE_LIBZ=1 -DHAVE_LIBADNS=1  -I. -I. -pipe -O -g -Wall -fstack-protector -fno-strict-aliasing  -I/usr/local/include -I/usr/local/include/db6 -c dns-terror.cc

a u tebe ?

> Takze me napada jedine zkusit to skutecne prelozit pomoci GCC i na 10.2.

No to zkusit muzes, to je treba predefinovat promenne CC CXX v make na gcc