dns-terror (fastresolve-2.10_5) core dump na FreeBSD 10.x

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Feb 26 03:14:49 CET 2016

Dan Lukes wrote on 02/25/2016 21:06:

> Otazka je, proc se ti to preklada za pouziti GCC. Me to na 10.2-R
> preklada systemovy clang a ten konstrukt prelozi (coz jeste neznamena,
> ze to nakonec bude delat to, co autor zamyslel).

Podle toho, co vidim ja, tam GCC neni a mel by se pouzit clang.

Tohle je seznam baliku, ktere byly vytvoreny v tom Poudriere behem
kompilace fastresolve

adns-1.5.0.txz
db5-5.3.28_3.txz
fastresolve-2.10_5.txz
gmake-4.1_2.txz
indexinfo-0.2.4.txz
m4-1.4.17_1,1.txz
p5-BerkeleyDB-0.55.txz
perl5-5.20.3_8.txz
pkg-1.6.4.txz

> Copak ti napise
> ( cd /usr/ports/dns/fastresolve ; make -V CC )
> a co
> $( cd /usr/ports/dns/fastresolve ; make -V CC ) -v

root na 10_2_amd64-default-debug:~ # ( cd /usr/ports/dns/fastresolve ; make
-V CC )
cc
root na 10_2_amd64-default-debug:~ # $( cd /usr/ports/dns/fastresolve ;
make -V CC ) -v
Illegal variable name.

root na 10_2_amd64-default-debug:~ # cc -v
FreeBSD clang version 3.4.1 (tags/RELEASE_34/dot1-final 208032) 20140512
Target: x86_64-unknown-freebsd10.2
Thread model: posix
Selected GCC installation:

I tady to hlasi clang a ne GCC (pokud to chapu spravne).

Naopak je mozne, ze s GCC by to fungovalo, protoze dns-terror
zkompilovany na FreeBSD 8.4 mi fungoval (a tam se clang nepouziva)

Takze me napada jedine zkusit to skutecne prelozit pomoci GCC i na 10.2.
Ale zatim nevim jak. Nekde to dohledam, jak nastavit jiny compiler a
vyzkousim to.

Opet diky za posun snad spravnym smerem.

Mirek