Redundance routeru

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sat Feb 20 10:01:51 CET 2016

Dne 20. 2. 2016 v 7:42 Ivo Hazmuk napsal(a):
> Ahoj,

> Jinak smerovani ve virtualizovanem prostredi je mozne. Ale poruchu hw
> timto neosetris.

Pokud bude existovat jine reseni, virtualu se rad vyhnu. Nicmene jsem
predpokladal, ze bych poruchu HW - jednoho z routeru prave eliminoval. A
nebo jsem neco zasadne prehlidnul nebo spatne pochopil.
Smer meho mysleni se ubiral tak, ze bych vzal dva fyzicke stroje,
umistil je do poolu xenu a do toho poolu nainstaloval router.
V tomto pripade by, predpokladam, pri HW selhani jednoho stroje, mel
system fungovat dal.

Zbyněk Burget
Mlýnská 397
798 26 Nezamyslice