Dosazitelnost BGP routeru

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Feb 8 11:53:12 CET 2016

On 02/08/16 10:42, Zbyněk Burget wrote:
> adresa od nich sice je verejna, ale neni routovana do internetu.

a o kousek niz

> nejedna se o lokalni IP adresy, jedna se o verejne, ale do internetu  neroutovane.

Ja vim, ze bych se na to mel vykaslat, neni to k veci, a navic je jasny
jak's to myslel, ale tohle mi pedagogicka cast myho srdce proste
nezkousne ;-)

Je-li adresa neroutovatelna, pak neni verejna.
Je-li adresa verejna, pak poskytuje globalni IP konektivitu.

Cilem neni vyvolat flamewar o tom, nakolik jsou verejne ty adresy, ktere
jsou za nejakym firewallem. Moje poznamka se tyka vyhradne toho, ze
adresa, ktera neni verejne routovana proste z principu nemuze byt
nazyvana verejnou.