Banana PI

Jindrich Fucik fulda at seznam.cz
Mon Feb 1 17:10:06 CET 2016

Dne 1.2.2016 v 15:40 Dan Lukes napsal(a):

> [...]

To je to čím jsem začal, plánoval jsem použít něco takového, takových
modelů existuje spousty. Ale pro jejich fungování potřebuješ funkční
externí I2C sběrnici a ta je pro FreeBSD jenom experimentální.

> A prave to, ze takovahle udelatka existuji zvysuji moje podezreni, ze s
> RTC vestavenym do A20 napajenym AXP209 muze byt nejaka zasadni potiz.
 >
> Proc by se delalo a prodavalo specialni externi udelatko, kdyz by bylo
> mozny ziskat RTC pripojenim zalozni baterie k AXP209 ?

Tyhle udělátka existují proto, že Raspberry nemá vnitřní RTC, takže tam
není možnost použít nic jiného než externí RTC.
Podle toho fóra na lemaker metoda s napájením z kondenzátoru funguje.
Jen je potřeba nastavit nabíjení a maximální nabíjecí proud není moc
veliký, takže trvá dost dlouho než se nabije.
http://forum.lemaker.org/forum.php?mod=viewthread&tid=291&page=3#pid11802