Banana PI

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Feb 1 15:40:04 CET 2016

On 02/01/16 13:12, Vilem Kebrt wrote:

> A co neco takoveho ? :
> http://banana-pi.net/index.php/en/product/banana-pi/modules/banana-pi-bpi-rtc-module-real-time-clock-expansion-module-detail

A prave to, ze takovahle udelatka existuji zvysuji moje podezreni, ze s
RTC vestavenym do A20 napajenym AXP209 muze byt nejaka zasadni potiz.

Proc by se delalo a prodavalo specialni externi udelatko, kdyz by bylo
mozny ziskat RTC pripojenim zalozni baterie k AXP209 ?

Pravda, to, ze se neco prodava jeste neni dukaz, ze to je skutecne
potreba, ale ...