Banana PI

Jindrich Fucik fulda at seznam.cz
Tue Jan 19 12:35:16 CET 2016

---------- Původní zpráva ----------

>To neni tak, ze softwarovy ovladac oznamuje, ze doslo k nejakemu, podle
>nej "podivnemu", interruptu. To, ze je interrupt "podivny" si mysli uz
>sam GIC. Softwarovy ovladac ti jen predava tuto jeho spravu.
>
>Jasne, muze to mozna byt i nejakou vadnou konfiguraci toho GIC, kterou
>provadel ovladac a tedy hardware. Tak hluboce jsem se do specifikace
>toho svabu nezanoril.
>
> Ale zatim mam za (podle me pravdepodobnejsi), ze je to neosetreny zakmit
> nebo indukovane ruseni na nektere lince preruseni.

Co jsem zatím přečetl, tak se hodně hovoří o kvalitách SD karty.

> Je to sice trochu zbabely, ale, kdyz uz jsi to nenasel v zadne
> dokumentaci toho zarizeni (predpokladam, ze tam's zacal), zvazil bych
> moznost proste se na to zeptat v nejakem foru venujicimu se tomuhle
> hardwaru (protoze to na co se ptas je OS nezavisle).

Právě že zatím nemám pocit, že jsem přečetl dost dokumentace. Stále narážím na novou a krásnou dokumentaci, která mi něco odhaluje. Proto je na místě používání budoucího času a není na místě podléhat panice.

> No, vypada to, ze ten hardware GPIO ma a nize popisuju, jak
> zverifikujes, ze rozhrani te sbernice je funkcni.

GPIO jako takové ano, ale já bych raději použil nějakou z alternativních (vyšších) funkcí. Například právě tu I2C. To je sériová sběrnice, která má registrové ovládání. Jasně, jsem schopen jí vytvořit pomocí GPIO set pin X hodnota Y, ale raději bych použil úroveň typu: set rychlost 100, read register 86, write val 10 -> register 87.

Takže mám před sebou úlohu se podívat, v jakém je stavu gpioiic (4).

Ale celé je to o tom, že to mám jako hobby a dělám to jen po večerech doma a tím mi to nejde moc rychle.