Re: Sériový terminál

Jindrich Fucik fulda at seznam.cz
Sat Jan 16 21:24:38 CET 2016

Dne 16.1.2016 v 19:12 Dan Lukes napsal(a):

> Dobry. A ma to i barevny svetylko ;-)

... a nejen to - všimni si u VGA konektoru tří přepínačů v barvách
červená, zelená a modrá - takže VT100 je sice jen dvoubarevná, ale zase
si můžeš vybrat v jaké barvě to bude :)

> Chvili jsem o necem podobnym taky uvazoval.
> Ale pak jsem se na to vykaslal - nosit s sebou tohle a normalni
> klavesnici bych sice mohl, ale v nakonec mi prislo snazsi nosit malej
> notebook. Ono to vahove vyjde jen o trochu hur nez bezna klavesnice,
> rozmerove je to naopak mensi - a je to preci jen univerzalnejsi nastroj ...

To je relativní vzhledem k tomu kam jdeš. U nás v serverovně ta
klávesnice i VGA monitor jsou, ale pokud tam máš plechovku bez grafiky,
tak s sebou ten notebook musíš nést, zatímco já si tam tuhle hračku
nechám a jdu s rukama v kapsách.

Ona je to spíš taková rozcvička že jestli se to bude dát zvládnout.
A k tomu deskovému počítači se mi to celkem hodí, když na něm BSD
doposud nepodporuje grafiku.