Re: Sériový terminál

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Jan 16 19:12:24 CET 2016

On 01/16/16 17:52, Jindrich Fucik wrote:
> musí se pochválit - v rámci přípravy na instalaci FreeBSD na Banana PI
> jsem si postavil sériový terminál VT100/VT52.
> http://nekropolis.cz/VT100/term_JFU.jpg

Dobry. A ma to i barevny svetylko ;-)

Chvili jsem o necem podobnym taky uvazoval.

Ale pak jsem se na to vykaslal - nosit s sebou tohle a normalni
klavesnici bych sice mohl, ale v nakonec mi prislo snazsi nosit malej
notebook. Ono to vahove vyjde jen o trochu hur nez bezna klavesnice,
rozmerove je to naopak mensi - a je to preci jen univerzalnejsi nastroj ...