dns-terror (fastresolve-2.10_5) core dump na FreeBSD 10.x

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Jan 14 11:23:49 CET 2016

Marián Černý wrote on 01/14/2016 04:16:

> To som netusil. Myslel som, ze to Poudriere skusim, ale radsej zostanem u svojeho riesenia.

Ale takhle se delaji balicky "od nepameti" (myslim ty, co se daji
stahovat z oficialniho repozitare). Jinak by nebylo mozne mit v jednom
repozitari vice verzi stejneho SW. Napriklad vice verzi Perlu, vice
verzi PHP, vice verzi Apache atd. Proste se musi prekladat v relativne
cistem prostredi.
Pokud prekladas zpusobem "vsechno to nainstaluju a pak z toho mam i
balicky", tak v tom repozitari nemuzes mit tyhle konfliktni baliky.

Takze i pro me je tohle vyhoda.

Mirek