Re: Domácí miniserver

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Thu Dec 31 08:11:42 CET 2015

Ahoj,

On 12/30/2015 08:45 PM, Jindrich Fucik wrote:
> Dne 30.12.2015 v 20:31 Miroslav Lachman napsal(a):
>
> Já ten SSD disk mám, takže cena je vyhovující :)

Potom doporucuji nejaky board se satou a dat ho tam, osobne mam doma RPI
2 a i pres class 10 uhci memcartu je na tom i ten tucnak relativne hodne
pomalej.

Tak tady mi dej potom vedet, jinak diky za rapsbd, nejak jsem ten site
minul, chystam se v rapsberry menit kartu, tak to testnu.

> To jsem právě nechtěl slyšet. Já trochu pročítám ten web a skoro bych
> řekl, že pro konzolový server to bude použitelné.
> Ještě se mi nepodařilo najít nějaké informace o tom, jestli na tom
> přímo překládá porty a nebo je někde mastí na křížovém překladači.

Ja mam "karticak" primontovanej vedle mikrotika ve skrini na chodbe,
takze grafika i na tucnakovi maximalne pres vnc (potrebuju vic),
stejne na moje "hraci" ucely je lepsi konzole, takze uvidim az to
vyzkousim, dam pak vedet.
> Když já ty tučňáky nemám rád, jsou takové neuspořádané...

100% souhlas :)
> Je to hračka a né práce, takže to více méně mám proto, abych si s tím
> hrál a ohýbal to :)

Takze stejny stav jako u me, akorat ze ja si ohybal nejdriv vlastni
veci, ted se chystam na poradnej OS na tom :)
Vilem

--

S pozdravem Vilem Kebrt
email: vilem.kebrt na gmail.com