USB kluc ReadOnly

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Sun Sep 27 10:36:58 CEST 2015

Dňa 27. 9. 2015 o 9:47 Dan Lukes napísal(a):
> Nemyslim si, ze to je otazka vzdaleneho versus lokalniho pristupu.
> Spis ocekavam, ze to je otazka GEOM systemu, ktery se pokousel disk
> analyzovat - a behem te doby nedovoli zapis d oblasti, tkere
> analyzuje. Pro overeni hypotezy bych poradil zmensit zapisovany blok
> na velikost sektoru (bs=512) a zkusit zapisovat az kus dal od zacatku.
> To uz ted ale asi nezkusime.

Po zasunuti USB skluca som vzdy pockal, kym system na kozole vypisal
informaciu o novom zariadeni, ale zrejme som mal pockat dlhsie.
Nasiel som este jeden rozdiel, na konzole mam  csh a na vzdialenom konte
tcsh. Ked si znicim dalsi USB kluc, tak uz viem co mam skusat.

> Pokud mas rozfungovanou podporu mysi, tak oznacis text (="copy") a
> stiskem prostredniho tlacitka ho vlozis kam chces (="paste").

Takyto elementarne jednoduchy (dnes uz odskusany) sposob mi nenapadol,
chybne som predpokladal, ze v rezime Pause/Break prenos do ineho rezimu
sposobom copy/paste nefunguje,
namiesto toho som prehladal takmer cely system vratane logov v snahe
najst subor kde su dane data aktualne uchovavane.

Takze vdaka za efektivne poradenie.

Jozef