nefungujici vypis adresare na smbfs

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Aug 11 23:52:23 CEST 2015

Miroslav Lachman wrote:

> World i kernel jsem na tomhle stroji prekladal ze zdrojaku ja, takze by
> to melo byt v poradku - na tomto jednoduchem pripadu se nepodili zadny
> SW, ktery by nebyl v base FreeBSD.

No, kazdopadne neco vyrobi RPC request, kteremu protistrana nerozumi.
Teda, podle chyboveho kodu soude.

> 1) chyba je v implementaci smbfs na FreeBSD (mount_smbfs je zastaraly a
> ne prilis udrzovany)
>
> 2) chyba je na strane toho exportu, ale projevuje se jen v pripade, ze
> klientem je FreeBSD (protoze jine systemy data prectou)

Zda je ten request v poradku a chyba je na strane serveru nebo zda je
ten request opravdu vadny se asi podari zjistit jen tak, ze se ten
request zachyti a nasledne porovna se specifikaci, ktera jeho format
popisuje.

Ne, ze by bylo az tak zajimavy zjistit, kdo je vinen - jak's zminil,
server ovlivnit nemuzes, takze bez ohledu na "kdo za to muze" budes
upravovat klienta.

Ale budes alespon vedet jak ho mas upravit ...