Raspberry PI a BSD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jul 21 09:23:57 CEST 2015

On 07/17/15 21:24, Milan Cizek:
> chci se zeptat, jestli někdo náhodou neprovozujete FreeBSD na PI2.

Jeste ne. Ale zkusit to je v TODO listu.

> Kamarád mi vyzkoušel img v11, funguje. Ale zajímá mne, jak je to s
> aplikacema...
> Resp. lze kompilovat na ARM aplikace z větve ports?

Strom portu je jeden. Konkretni aplikace muze byt omezena na nektere
platformy - treba takovej databases/firebird25-server ma v Makefile
deklarovano, ze je ONLY_FOR_ARCHS=i386 amd64

Na druhou stranu, to, ze do Makefile nikdo zadne omezeni nezaznamenal
jeste neznamena, ze nekdo zkoumal, zda to na jine architekture prelozit
jde ...

A nakonec, to, ze to nekdo zkoumal, a ze tam 'arm' mezi architektury
explicitne napsal jeste neznamena, ze to na te architekture prelozit
opravdu pujde a skutecne to pak bude delat co ma ...

> možno využít knihovny wiringPI (číst třeba připojená čidla apod.)

Nevim o tom, ze by tohle melo byt v portech.