Sprava portu

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Thu Jul 9 16:31:57 CEST 2015

> Mne stacila zkusenost s prechodem z 8.x na 9.x. Zacinam zvazovat
> prechod na jiny system, po 10 letech co jsem u FBSD, se tento system
> zacal ubirat stylem "vse pro plebs" a normalni admin se z toho muze
> po...

No, tak hodne stesti a pak dej pripadne pro zajimavost vedet, jaky jsi vybral. Musim rici, ze u FBSD obcas taky nadavam, ale oproti jinym systemum je to porad nebe a dudy. Balickovaci system naopak vitam, i kdyz jako hlavni problem mu musim vytknout obrovskou pomalost, nez se nova verze dostane vubec do portu, natoz pak do baliku. Aktualne resim port pro otrs, ktery autor (pisu si s nim) predelal uz pred mesicem a doted nic, je tam dokonce verze o dve verze portu starsi. Nastesti jde pohodne patchnout z toho, co dodal pres bugreport, takze spokojenost.

Zrejme si v BSD ukousli moc velke sousto, takove mnozstvi aplikaci drzet, nedivim se, ze to nezvladaji. Nicmene porad to jde a bezny server, kde nemam zadne speciality, tak mam za par minut a kde mam speciality, tak o neco malo dele. Musim rici, ze asi jsem mel stesti a na problemy zde uvedene jsem zatim nejak nenarazil.

Za co bych jim opravdu urazil ruce, je to zapnuti journalingu, ktery nejde rozumne vypnout. To je neco, co se opravdu nepovedlo.

Radek