Upgrade 8.3-R na 9.3-R a ZFS GPT root - gpart bootcode problem

Gabriel gabriel at maxpark.cz
Sat Jun 13 21:37:41 CEST 2015

> No, tak to taky muze bejt nejaka chyba v soucasnem gpart. Ale jak ZFS
> nikde nepouzivam, tak to sam neozkousim ...

 Mozna, jelikoz jemu se nejspis nelibi ad0 versus po novem ada0.

 Ale jinak - ted to sice bootuje, ale nedobehne to, jelikoz mi to nadava
 na ad0 i ad1: CFA ERASE timeout / retrying. Googlim a moc toho k teto
 nove feature neni, jen to pry ma podporovat "TRIM" na CF kartach, coz
 je, bohuzel, i muj pripad. ad0 i ad1 jsou CF karty.

 Neumite to nekdo nejak vypnout? Zrejme se to da pres loader.conf nebo
 sysctl.conf, ale jen tipuji.

 Diky,
 Gabriel