Upgrade 8.3-R na 9.3-R a ZFS GPT root - gpart bootcode problem

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Jun 13 20:57:59 CEST 2015

Gabriel wrote:

> Saham na freebsd-boot partice, ktere v zadnem mirroru ani jinem raidovem
> uskupeni nejsou.

OK, tak tedy B je spravne. Jen jsem to zkusil ;-)

> Je to konfigurace na prvni pohled mozna lehce zvlastni,

Ani ne, tak se to "spravne" delalo davno pred ZFS. Jen jsem si nebyl
jistej, ze to tak mas, protoze pro UFS se dost dlouho doporucovala
konfigurace, kdy se bootovalo z jednoho svazku disku, co byl soucasne v
RAIDu - a to byl askutecne zvlastni konfigurace ...

> Kazdopadne ty error hlasky jsem vyresil pouzitim stareho gpart s
> pridruzenymi knihovnami

No, tak to taky muze bejt nejaka chyba v soucasnem gpart. Ale jak ZFS
nikde nepouzivam, tak to sam neozkousim ...