Pkg + periodic script

Peter Rosa prosa at pro.sk
Wed Mar 25 12:56:28 CET 2015

Ahoj,

> Takze to je takhle: skript /etc/periodic/weekly/400.status-pkg plati pro
> stare pkg a ten by ti spravne mel hlasit u kazdeho baliku "is corrupt".
> Pro pkgng je potreba spoustet skript
> /usr/local//etc/periodic/weekly/400.status-pkg.

jasne, vdaka za nasmerovanie, novy skript v /usr/local funguje a
vypisuje prave to, co som ocakaval. Script v /etc/periodic/weekly som
premenoval a chmod 666, uz sa nespusta. Potialto vyriesene.

V kazdom pripade ma vsak zarazilo nasledovne. V ramci patrania po
pricine som druhykrat spustil pkg2ng. Podla toho, co vypisoval,
preliezol vsetky POVODNE verzie nainstalovanych portov (ktore boli
medzicasom upgradovane portupgrade -a), pri mnohych z nich nenasiel
zodpovedajuce subory, ale uspesne to dokoncil. "pkg check" vypisal opat
tie povodne verzie a druhy beh portupgrade -a ich BEZ PROBLEMOV
updatoval na aktualne verzie.

Nechcem to skusat tretikrat (trva to cca 4 hodiny), ale bojim sa, ze
stale su na disku vsetky - POVODNE AJ NOVE - verzie nainstalovanych
portov. A teda existuje realne riziko, ze sa nejake kniznice budu bit.
Existuje nejaka metoda, ako zistit, ci je to tak?

Prajem prijemny den,

--

Peter Rosa