Zvlastni chovani portmasteru

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sun Mar 22 21:43:31 CET 2015

Jan Dušátko wrote on 03/22/2015 19:03:

[...]

> Take bych se k tomu priklanel, ale hledam jak s databazi portu pracovat.
> Nechce se mi verit, ze by ji nekdo navrhnul bez moznosti oprav.
> Pormaster pouziva strukturu pkgng, ale otazkou je, jak tuto databazi
> pripadne znovu vygenerovat. Co vlastne pouziva pkgng pri konverzi jako zdroj
> dat? pkgdb ? Ten bylo mozne "rebuildnout" smazanim uvedeneho souboru a
> spustenim pkgdb -F. Na uvedeny pokus se chystam jakmile skoncim rebuild
> kazdeho jednotliveho portu, aby mi server alespon bezel.

Tady uz zadna takova moznost neni. Portupgrade mel z ceho rebuildovat
svoji databazi, protoze tam byly vsechny informace dostupne z textovych
souboru v podadresarich adresare /var/db/pkg/
Jenze s pkg(ng) v tomhle adresari je uz jen jediny soubor - SQLite
databaze. Pokud o tuto databazi prijdes, uz neni zadny zpusob, z ceho ji
obnovit (krome toho, ze bys ji obnovoval ze zalohy)

Mirek