Zvlastni chovani portmasteru

Jan Dušátko jan at dusatko.org
Sun Mar 22 19:03:15 CET 2015

> zapomenuty "navzdy".

Take bych se k tomu priklanel, ale hledam jak s databazi portu pracovat.
Nechce se mi verit, ze by ji nekdo navrhnul bez moznosti oprav.
Pormaster pouziva strukturu pkgng, ale otazkou je, jak tuto databazi
pripadne znovu vygenerovat. Co vlastne pouziva pkgng pri konverzi jako zdroj
dat? pkgdb ? Ten bylo mozne "rebuildnout" smazanim uvedeneho souboru a
spustenim pkgdb -F. Na uvedeny pokus se chystam jakmile skoncim rebuild
kazdeho jednotliveho portu, aby mi server alespon bezel.

Kazdopadne, pokud dam portmaster -abdgy, stale mi zustava cyklus zavislosti,
ktereho se mi zatim nedari zbavit.

Honza