Zvlastni chovani portmasteru

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sat Mar 21 21:01:59 CET 2015

Dan Lukes wrote on 03/21/2015 18:11:

[...]

> Vypsat si seznam nainstalovanejch portu, smazat to sqlite3 databazi co
> on tam ma (takze bude mit dojem, ze nema zadny port nainstalovany) a
> nasledne nainstalovat vsechny portu z vypsaneho seznamu.
>
> Teda, lepsi je vypsat si jen neautomaticke porty - zbytek jsou
> zavislosti, takze pri instalaci tech neautomatickych portu se zavislosti
> doinstaluji samy.

Tady bych se priklanel spis k variante "nainstalovat vsechny porty z
vypsaneho seznamu", protoze kdyz se pouzijou jen ty neautomaticke, je
docela velka sance, ze v puvodnim seznamu byly i nejake jiz nepouzivane
zavislosti a ty v tom novem stavu nebudou znova zaregistrovany do
databaze, takze nepujdou smazat a zustanou na disku zapomenuty "navzdy".
Pravdepodobne to nezpusobi zadny problem, krome zabraneho mista na
disku, ale prijde mi lepsi, kdyz je databaze konzistentni s tim, co je
skutecne na disku.

Mirek