Zvlastni chovani portmasteru

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Mar 21 18:11:06 CET 2015

Jan Dušátko wrote:
> Bohuzel, pri opetovnem pokusu jsem se dostal do situace, kdy se mi
> portmaster zpomalil o nekolik radu - kontrola zavislosti u kazdeho z
> instalovanych portu trva okolo minuty. Mam proto otazky:
> 1) Je nejaky zpusob, jak rebuildovat databazi portu v portng ?

Zaopakuju co uz jsem ti rikal do telefonu ;-)

Vypsat si seznam nainstalovanejch portu, smazat to sqlite3 databazi co
on tam ma (takze bude mit dojem, ze nema zadny port nainstalovany) a
nasledne nainstalovat vsechny portu z vypsaneho seznamu.

Teda, lepsi je vypsat si jen neautomaticke porty - zbytek jsou
zavislosti, takze pri instalaci tech neautomatickych portu se zavislosti
doinstaluji samy.

Ano, je to takovej pristup z filmove klasiky - myslim tim hlasku "Jak
primitivní! ... Ale jak účinné!". Tento zpusob ti nepouze zjistit co
zpusobilo problem ani ti nerekne jaky problem tam vlastne byl. Ono ho to
proste jen vyresi.