Obnova smazané BSD partition table

razzi at narovinu.cz razzi at narovinu.cz
Fri Mar 20 09:15:01 CET 2015

Hezký den,

               nedovedl by mi prosím někdo poradit postup, jak obnovit
smazanou partition table - schéma BSD spolu s bootloaderem bez ztráty dat na
disku? Vím na sektor přesně, kde jednotlivé partition začínaly (/, swap,
/usr, /var, .) a končily a předpokládám, že data zůstala nepoškozena,
přestože na příkaz gpart show mi to ukazuje, že celý disk je free (žádné
rozdělení na partition). Celé to vzniklo tak, že při pokusu zprovoznit RAID
BIOS přepsal zavaděč a po následném pokusu napravit příkazem gpart bootcode
-p /boot/boot -i 1 ada1 to disk nerozdýchal.

               díky,

               Martin