Zkusenosti s SU+J

Zdenek Kolarik zkolarik at cmengineering.cz
Mon Mar 16 11:52:58 CET 2015

Dne 15.3.2015 v 13:18 Kaminar napsal(a):
> ... jake mate zkusenosti s SU+J a jestli tato volba oproti samotneho SU
> nabizi neco vic, nez jen rychlejsi fsck po pripadnem padu systemu?
>
> Karel
Zdravim ctenou konferenci!

Mam SU+J na ctyrech serverech i386 od verze 9.2. Tam jsem narazil na
problemy u oddilu
pro jaily, ktery pouziva nullfs (opakovana nutnost rucniho fsck pri
bootu po updatech portu apod. v jailech).
Proto jsem na tomto oddilu J vypnul a nechal jen SU. Problem se pak
neopakoval.
SU+J mi tak zustal na vsech oddilech krome jailu a swapu u SSD disku
(oddil s jednim souborem).

Na jednom z tech systemu jsem upgradoval na 9.3 (ze zdrojaku), na
ostatnich na 10.1.
Chova se to korektne - zatim zadny problem. Pokud se nekdy stalo, ze
jsem musel
rebootnout po nejakych experimentech, pouzil se journal. Vyjimecne se
musel automaticky
projet plny fsck.

zdenek