Zkusenosti s SU+J

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Mon Mar 16 09:11:11 CET 2015

Ja nedavno instaloval router s 10.1 a zatim jeste porad je tam zapnute
SU+J (ale to jen proto, ze se mi nechtelo jej restartovat a delat tak
vypadek).
Mam problem s tim, ze se mi po nejake blize nezjistene dobe stroj ani
zrestartovat. Kdyz ho zapnu a restartuju chvili potom, neni problem. Po
delsi dobe behu zustane viset na "syncing" nezbyde, nez tvrdy restart a
pak nenabehne, protoze je poskozeny journal a musim idelat rucne fsck.
Uz se nejaky mesic premlouvam, ze tam musim zkusit vypnout journal,
protoze mi intuice rika, ze by to mohlo byt tim.

Zbyněk Burget
Mlýnská 397
798 26 Nezamyslice

tel: 588 580 000, 739 930 931