[vyreseno] 6to4: FreeBSD a Mikrotik

Miroslav Prymek m.prymek at gmail.com
Fri Jan 30 20:26:01 CET 2015

Dne 30/01/15 v 13:30 Dan Lukes napsal(a):
> To vime, ze ze je zahazuje je Mikrotik. A vime, ze nevime proc.

A uz to vime! :)

Podival jsem se se znovu a pecliveji na ty pakety a zjistil, ze ty, co
prochazeji,
maji jako zdroj tu specialni 6to4 anycastovou adresu 192.88.99.1, zatimco
ty, ktere neprochazeji, maji normalni IP adresu FreeBSD routeru, ktery
je odeslal.

Pak uz bylo docela snadny najit, ze je problem fakt v tomhle - Mikrotik
proste
prijima jenom pakety se zdrojovou adresou stejnou jako je ta, kterou
ma na sitX nastavenou jako "remote address".

Nastesti to ma i reseni (pekne priblbly):
http://forum.mikrotik.com/viewtopic.php?f=1&t=69307

Overeno, bylo to tim, pakety uz chodi, spadl mi sutrak ze srdce :)

Takze diky za diskusi a vas cas, kdybych se na to napoprve podival poradne,
nemusel jsem vas s tim otravovat :)

Mirek