stdin: is not a tty /dev/pts

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Sat Dec 27 23:31:35 CET 2014

Tak nakonec se mi podaril zprovoznit pripojeni pres ssh k linuxu v jailu
(funguje mi debian i centos)
Ted uz mi nejde "jen" odchozi ping z linuxu v jali, z gnu/kfreebsd i bsd mi
odchozi ping funguje. Krom pingu mi nejde ani nslookup ..... Ping mi vraci
chybu *"ping: recvmsg: Invalid argument"*

Moje aktualni nastaveni

jail_debian_rootdir=/jail/debian
jail_debian_hostname="debian"
jail_debian_ip="10.0.0.58"
jail_debian_interface="fxp0"
jail_debian_devfs_enable="YES"
jail_debian_fdescfs_enable="YES"
jail_debian_mount_enable="YES"
jail_debian_devfs_ruleset="devfsrules_jail"
jail_debian_exec_start="/etc/init.d/rc 3"
jail_debian_flags="-n debian"
jail_debian_parameters="allow.raw_sockets=1" ### -> mam to i v
/etc/sysctl.conf

fstab.debian
linsys /jail/debian/sys linsysfs rw 0 0
linproc /jail/debian/proc linprocfs rw 0 0
tmpfs /jail/debian/lib/init/rw tmpfs rw,mode=777 0 0

Nemate nekdo nejakej napad ci zkusenost?

Dik