stdin: is not a tty /dev/pts

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Dec 22 22:41:49 CET 2014

Pavel Baculák wrote:

> Spis jsem myslel, jestli vyvojari nepremysleli a napridali primo neco do
> systemu, ala zpetna kompatibilita, coz bych videl jako logicke ...

Ten "novy" rc.d script je zpetne kompatibilni v tom smyslu (teda, jak
jsem to pochopil ja), ze neexistuje-li hledany konfigurak, pak se pokusi
parametry z rc.conf pouzit a ten konfiguracni soubor z nich vytvori.
Priste uz ten soubor existuje a parametry v rc.conf se tak ignoruji.

Zda to je nebo neni zpetna kompatibilita zalezi na presnem chapani
vyznamu toho terminu ...

Ale popravde receno, moc jsem s tim osobne nelaboroval. Kdyz uz mam
problem jehoz resenim by mohl byt jail, pak saham rovnou k virtualni
masine (VirtualBox). Takze jail jsem vlastne nikdy vyjma nejakych
zakladnich testu nepouzival.